Tisdag 26:e Juli. Jesper

Här kommer en uppdatering från semesterfirarna. Vi har varit i Särna hela förra veckan där det varit festvecka med olika aktiviteter under dagarna som vi försökt att vara med på. Det har varit en intensiv vecka med skrikande barn, fullpackad bil, massor med släkt och vänner, en hel del regn, lite sprit, motion och så har det bränts en hel del pengar. Precis som det ska va :)
Just idag så är snart jag och Jimmy helt barnfria. Linus åkte till sin Pappa i fredags och Viktoria åkte till sin igår och Ralf ska vi åka och lämna hos Faster idag, så det innebär att vi är helt barnfria tills ikväll! Denna tid kommer att spenderas nere i Falu koppargruva och jag hoppas att det kommer att bli en intressant dag med lite historia och annat smått och gott.
Ralf vaknade före 6 idag och så skulle jag gå upp och fixa käk, när jag sedan skulle mata han så var det ganska mörkt i rummet. När jag vänder flaskan upp och ner så visade sig att jag gängat den snett och all ersättning forsar ut i hans säng.... så nu håller jag på och tvättar innan han ska bada och åka till Faster
Här sitter han just nu och leker under tiden som jag bloggar och dricker kaffe. Han satt för första gången i sin matstol i söndags och som ni ser så börjar han bli riktigt duktig att kunna ta tag i saker och undersöka :) Han är nu 12 veckor och en dag.
Han tycker att det är så kul att få sitta med oss vid matbordet!
Nehej nu lär jag hänga en tvätt och fixa lite grejor här hemma innan det bär iväg mot Falun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0