Fredag 14:e Januari. Felix & Felicia

Ja den här veckan försvann ju i ett litet kick! å inte har jag fått undan varken tomtejävlar eller julgardiner..... Nåväl, det blir när det blir. Just nu så är det så mkt annat som är spännande att fördriva tiden med istället.
Det går riktigt bra för mej som tupperware försäljare och det är kul :) Jag har varit ute och ränt 3 kvällar den här veckan och träffat massor med nya människor :D
Idag är jag alldeles själv hemma och jag har ingen tid att passa *skönt* så jag har börjat dagen med att sätta igång en tvättmaskin så får vi se hur mkt jag orkar prestera idag. Höfterna har börjat krångla, de värker och vill inte riktigt hänga med på allt som jag vill och det är tråkigt, men det är ju som det är. Det är väll bara att gilla läget i 3 månader till men det som är jobbigast är när det känns som att man inte gjort något vettigt på en hel dag.
Jag funderar på om jag kanske ska orka lägga upp lite auktioner på tradera idag. Vi fick en jättefin köksvåg av Mamma i julklapp så då kan jag paketera saker och räkna ut porto hemma och det underlättar!
Jag håller på och väntar på brev från försäkringskassan, jag hade hoppats på att få det nu för det börjar bli ont om tid tills alla papper ska vara klara. Men dom är ju ganska duktiga på att bete sig som *d*o*e* så man lär väll hinna få en hjartsnörp innan det är klart med alla papper.
Nu är tvättmaskinen klar hör jag så det är väll bara att häva sej ner i källaren och hänga dagens första omgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0