Söndag 6:e Feb. Dorotea & Doris

Det är -4,7 ute idag och jag håller tummarna för att det inte ska bli kallare!
Jag har blivit dunderförkyld, jippi! Men det är 3:e dagen nu så jag hoppas att det snart ska ge med sej. Det var helt stopp i alla luftvägar när jag vaknade vid 5 i morse så det var bara att kliva upp och göra av med några dl slem.
Idag så ska vi åka och hämta Viktoria i Ludvika så jag tänkte försöka att plocka lite här hemma innan vi ska iväg. Linus åkte till sin Pappa igår så jag och Jimmy har varit helt barnlediga i nästan ett dygn :) Så igår käkade vi hemgjord pizza och semlor medan vi tittade på melodifestivalen. Det programmet var väll sådär, vet inte vad jag tycker riktigt egentligen.
Vi har sålt våran king cab nu och det var skönt att bli av med den! Så nu går vi i bilfunderingar och skulle ha fått tag på en kombi som man kan stuva in alla barn med tillbehör i utan att alla ska behöva sitta som packade sillar.
I onsdags så var jag på möte med Tupperware, jag sålde för över 30 000 förra månaden så jag fick veta att jag kommer att få en hel del fina saker bl.a 2 uppsättningar bestick från deras T Chef serie, det blir snyggt att förgylla köket med! Jag hoppas att sakerna kommer snart, sen fick jag vara med på en nedräkning och hamnade högst upp så då valde jag en sax. Den här månaden får det vara lite lugnare med försäljningen för jag tänkte pyssla med lite annat!
Nehe nu hör jag att diskmaskinen är klar så jag ska ta och plocka ur den och så ska jag väcka hjärtat som ville upp vid 7, sen blir det nog lite honungsvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0