Torsdag 11:e Aug. Susanna

Solen skiner och det är +14,9 grader :)
Igår så plockade jag färdigt lingonen, rensade och kokade sylt. Jag är riktigt nöjd med resultatet även fastän jag själv inte äter lingonsylt men Jimmy och våra grötälskande barn kommer nog att uppskatta det.
Idag kommer Linus hit igen men det blir sent för ikväll ska han se på traktorcruisingen som är i Älvdalen. Det är ju Musik och Motorfestivalen i Älvdalen i helgen men den kommer vi inte att besöka iår.
Jag ska nog gå ner i källaren nu och se vad vi har för färger hemma. Jag hade tänkt måla båten som vi gjorde till sandlåda, tänkte att det ska bli ett vikingaskepp till barnen. Jag känner mej inte så supermotiverad idag för det hänger lite "måsten" i luften och det som är drygt är köket som ser ut som ett bombnedslag efter sylttillverkningen men det ska väll bli andra bullar bara jag orkar slita mej från datorn.
Jag och Ralf har haft en riktig mysmorgon tillsammans, Viktoria har sovit hos en kompis så vi är själva hemma nu :) Jag är då verkligen glad för att vi skaffade en babyvakt för då hinner man så mkt både inne och ute medan Ralf sover!
Nehej om man ska försöka organisera den här dagen nu då kanske, ska nog ladda diskmaskinen innan jag letar efter färg!
Här är jag och Jimmy när vi besökte gruvan i Falun den 26/7. Visst är vi fina?!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0