Tisdag 16:e Aug. Brynolf

Sitter och dricker en kopp vatten efter att ha varit ute och klippt gräset nu på morgonen, 48 min tog det. Gräset växer så jag blir tokig och så regnar det mer eller mindre varje dag nu. Igår så kom det världens skyfall, såg ut som att himlen öppnade sig typ. Gräsmattan var aldeles blöt idag men jag klippte ändå, annars blir det ju aldrig av.
Det är molnigt och +14,9 grader ute, jag skulle gissa på att det blir regn senare idag.
Nu har barnen vaknat och de ska serveras frukost. Sen ska nog jag och barnen sätta oss och måla motiv på sköldarna som jag grundmålat nu de senaste dagarna.
Ikväll så ska jag iväg på tupperwareparty, ska bli kul att ut å sälja nu igen efter sommarens uppehåll.
I lördags så var vi på trollbrölloppet i Äppelbo. Här är en bild på Viktoria och trollmor. Det var ett riktigt roligt spel tycker jag. Helt klart sevärt!
Här står Viktoria och Linus i trollens grotta. När trollbarnen kom så vart Linus jätterädd och ville inte vara kvar där, ha ha ha
Här är Linus och trollfar.Trollfar försökte att vara rolig och få Linus att säga skiiiiit till kameran men Linus vägrade för han var så rädd att trollfar skulle ta honom ;) Mamma´s lilla busfrö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0