Måndag 8:e Aug. Silvia & Sylvia

Idag ser det ut att kunna bli lite finare väder än vad det var igår, då regnade det hela dagen så det blev ingen gräsklippning. Men vi åkte ju bil typ hela dan iaf sen satt vi i en stuga i skogen och eldade och åt korv med bröd :) Jag och Viktoria joggade 25 min igår och herre gud säger jag bara, pinsamt dålig kondis man har! Jag lär då fortsätta jogga om kvällarna om jag ska orka gå på pass i september. Men jag är glad att benen höll ihop iaf, jag diggade ju musiken lite när jag var i Lindesnäs i fredags och då rörde jag mej antagligen lite i sidled för i lördags så kunde jag inte röra mej utan det kändes som att jag fått foglossning igen :/ Undrar när den där skiten ska gå över.
Igår så var jag in på dt.se och kollade på webbisar, det var en dam som berättat för Jimmy att hon sett flera bebisar i tidningen nu som heter Ralf och när jag sökte på namnet så såg jag att nu finns det 3st Ralf i dalarna. Våran och så 2st i Falun som är födda i Juli :) Endel undrar om det är efter Mustach, men det är det inte. Jag och Jimmy tycker bara att det är ett fränt namn och från början ville jag att Linus skulle heta det men de bidde inte så. Sen har vi det ju faktiskt i släkten för jag har en tremänning som heter så.
Nu är semestern slut för Jimmy och det innebär att även min vardag måste börja återgå till det normala igen. Denna dag ska jag ägna förmiddagen till att plocka och städa, det märks att man har latat sig i 3 veckor kan jag säga! Eller lata sig kan jag då heller inte tycka men jag har inte ägnat mej åt den husliga biten iaf utan energin har gått åt utomhus, precis som det ska vara på sommaren!!
Va skönt det är att ha Viktoria hemma igen! Det känns som att hon växt en decimeter nu när hon varit hos Pappa i 2 veckor. När vi fixat klart här hemma idag så ska vi åka och hälsa på lite vänner, det ska bli kul!
Nej nu ska jag nog börja med att ladda diskmaskinen och tvättmaskinen och så lite småfix på de, ha en bra dag allihopa!!
Här är en korre hos grannen jag lyckades fånga på bild för någon vecka sedan, söt va??!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0