Lördag 13:e Aug. Kaj

Igår så var jag ner i källaren och grundmålade sköldarna på ena sidan. Efter det så började jag rensa i Viktoria´s rum men jag hann inte långt förän jag kände att jag hade huvudvärk, tog alvedon och la mej men det blev inte bättre utan snarare värre. När jag sedan upptäckte att jag inte kunde öppna ögonen när jag skulle gå till medicinskåpet så forstod jag att det var migrän som var på gång. Jag kan ju tacka gudarna att jag hade medicin hemma annars vet jag då inte vad som hade hänt. Så detta innebar att jag blev sängliggande mellan 12-17 så när jag kom upp på benen igen så var det bara att fixa kvällsmat och sen var det kväller igen.
Nu ska vi packa oss in i bilen och åka till glatjärn och fika med några vänner, får väll se om barnen kommer att bada nå. Viktoria är ju så ivrig att få visa att hon kan simma nu och så är hon ju medlem i sommarlovsmorgon´s klubb hajfenorna så jag gissar att hon kommer försöka ta sej ner i vattnet ;)
Sen blir det besök i kölaråsen och ikväll så är det meningen att vi ska till äppelbo och se trollbrölloppet om vi hinner.
Nehej nu lär jag packa bilen om det ska bli nå idag ;)
Viktoria´s bild som hon skickade in till fenklubben för att bli medlem :)
Sköldarna under målning

Kommentarer
Postat av: Helena Moen

Har du så hemsk migrän?? Låter inte alls kul..

2011-08-15 @ 09:24:49
URL: http://tomtebolycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0