Tisdag 26:e April. Teresia & Terese

Idag är det lite mulet och det blåser lite, +10,8 grader ute.
Graviditetsvecka 41+2 och jag känner absolut ingenting.
Idag ska äntligen Linus komma hem igen, har inte träffat honom på 11 dagar nu för jag var så säker på att bebisen skulle hinna komma först, men eftersom den vägrar det så får storebror komma idag. Det är ju iaf klart med barnvakt oavsett tid på dygnet vi måste åka in.
Viktoria kom hem igår och vi grillade kycklingfilé igen, de va gott!! Sen kom det över en väninna som köpt hallonbladste åt mej som tydligen ska kunna sätta fart på förlossningen, jag har druckit 3 koppar sedan igår får se om det blir nå resultat, haha. Vi hade då iaf riktigt trevligt igår :)
Idag har jag inga planer alls, jag ska bara vänta på att lillgrabben kommer. Kanske jag ska vika lite tvätt och kanske jag ska tvätta en maskin, men det är i så fall den enda nytta jag ska göra. Viktoria vill leka med någon idag så jag ska väll ringa runt lite och se om jag hittar någon kompis åt henne som är hemma. Hon sitter och mumsar på sitt påskägg framför TV:n nu, man får ju lov att påminna henne om att hon har godis i drivor så det inte ligger och blir gammalt, de är inte speciellt stora godisätare någon av mina barn men det är ju bra!
Igår lyckades jag knäppa kort på en Stenknäck vid fågelstugan, det var en rolig fågel att få besök av eftersom jag aldrig sett någon sådan förut. Det är väll snart slut på mitt fågelskåderi för stugan åker nog in i förrådet snart.
Nehej om man ska klä på sej kanske och hitta på med nå :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Ja visst blev det bra! :)



41+2...Bebis har det himla bra inne i magen din med andra ord! :)

Har jag frågat vad det blir? Eller vet ni inte det?



KRAM och lycka till när det blir dax!

2011-04-26 @ 20:08:48
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0