Fredag 8:e April. Nadja & Tanja

Kl är 06:03 och det är +0,1 grad ute. Solen börjar visa sig lite och jag hoppas att det inte kommer att blåsa lika jävligt idag som det gjorde igår!
Jag vaknade 5 imorse och var hur pigg som helst :) Igår hade vi besök hela dagen och det var jättekul! Jag var på så bra humör att jag till och med slängde ihop en köttgryta ;) Jag har haft noll inspiration till att laga mat när jag haft så ont i höfterna och benen förut så det känns som att jag bara gick runt och gnällde över smärtan hela dagarna men nu känns det som att jag har en normal graviditet :)
38+5 är det idag då och 9 dagar kvar till planerat datum.
Idag har vi lite grejor som måste göras. Jag ska leverera tw-plast, vi ska hämta Linus och så ska Viktoria på handbollsträning. För övrigt så ska jag nog tvätta några maskiner idag då det börjar bli nödvändigt och sen skulle jag nog ha gjort ett storkok med mat igen. Vi har 2 fulla frysar med kött som måste ätas upp i sommar och det är ju inte så dumt att ha några matlådor i frysen tills minstingen kommer!
Nehej nu ska jag nog ta mej en kaffetår till och läsa lite nyheter innan Viktoria ska upp!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0