Tisdag 26:e okt. Amanda & Rasmus

Igår så tog jag kål på 2 flyttlådor som stått i sovrummet och irriterat mej i flera månader. Dom var fulla med småkraffs som jag inte har plats för. Men så äntligen så tog jag tag i det! Så nu har jag stulit en idé från Anniqa (hoppas att det är ok gumman;)
Jag har nämligen sett att hon har en stor tygbeklädd anslagstavla på väggen där hon förvarar sina smycken. Så jag stal idén och återanvände flyttkartongerna som skiten legat i och byggde om dem till en svart tavla där jag hängt upp nästan alla halsband, örhängen och armband. Det blev så fint och så blev jag av med en massa småaskar som bara ligger och samlar damm.

Nästa vecka så ska vi till Borlänge eller Falun och shoppa! Snacka om att jag ser fram emot det, minns inte senast jag åkte iväg bara för att tillbringa en hel dag till just det! Då ska jag passa på att avverka så många julklappar som möjligt med så slipper man fundera på det.

Idag så ska jag in till Vansbro och se vad dom har för utbud på halloween klädsel åt Viktoria, jag hoppas att jag hittar något så jag slipper dra iväg nå längre, hon har önskemål om att vara häxa när de ska ut och tigga godis så jag ska väll göra mitt bästa för att uppfylla de kraven.
Nehej nu ska jag väcka Viktoria och så ska jag ladda diskmaskinen med vaser och ljuslyktor. Jag hittade en hel kartong med porslin i källaren igår som jag glömt bort och där fann jag även min mortel som jag letade som en galning förra veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0