Tisdag 19:e Okt. Tore & Tor

God morgon världen, klockan är 04:18 och det är 5,5 plusgrader ute.
Jag vaknade vi halv 4 imorse och kunde inte somna om så jag gick upp istället. Man är ju på lediga listan så jag kan sova middag sen om jag vill :P
Igår så tvättade jag hela dagen och torkskåpet fungerar utmärkt, jag har laddat maskin nu oxå så sen har jag en maskin kvar och sen är all tvätt i huset utrotad för några minuter iaf ;) Vi ska ju inte resa någonstans på ett tag så då hinner man ju hålla undan sånt i tid.
Igår så lämnade vi in min bil på verkstad för service, ska bli spännande och se vad det kostar. Sen fick jag nya vinterdäck :D Så snart är TASén rustad för vintern!
Linus kom hit igår och stannar en vecka, han är fortfarande hes efter förkyldningen, undrar när det ska gå ur :/ Men annars så är det full fart på bägge kidsen och de kunde till och med leka en stund tillsamans igår utan några raseriutbrott på varandra :D
Däremot så har nog Viktoria tröttnat lite på sin kompis som hon umgåts med nu i några dagar för de drog inte jämt igår så det får nog bli några dagars vila från varandra tror jag ;)
Viktoria blir nog duktig på matte som det verkar. Hon fick en ganska klurig matteläxa igår men den fixa hon direkt utan att blinka, kul att se tycker jag!
Jag hann aldrig få ner lökarna i backen igår för det blev en massa andra ärenden, men idag ska jag ingenstans vad jag vet så då ska jag pröva ta mej ut i kallblåsten och pilla ner dom litte snabbt.
Idag står det lasagne på min matmeny så då blir nog familjen glad ;)
Tänkte om jag ska fixa havregrynsgröt åt hjärtat tills han vaknar idag, då blir han nog överraskad! <3
Nehej nu har jag nog inget mer spännande att skriva om tror jag. Jag ska nog spela lite sudoku innan familjen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt!! Grattis vännen :)

2010-10-19 @ 17:03:49
URL: http://annakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0