Torsdag 4:e Nov. Sverker

Idag ser det ut att bli en riktigt fin dag, solen skiner och det är +1,3 och nästan vindstilla.
Igår så städade jag, mestadels i köket och så blev det lite sortering av sommar och vinterskor och sånt pyssel. Mest nöjd är jag att jag tog mej i kragen och gjorde rent sopskåpet och fick bättre ordning där inne på allt skrot som blivit ditkasstat. När hjärtat kom hem så gjorde han rent avloppet i duschen å det är jag glad att jag slapp!
Jag fick undan en hel del tvätt igår och det innebär vikning idag och så ska jag fortsätta att städa och plocka. Jag var så glad igår för jag fick till sköljmedelsfacket så det var så rent och fint och fungerade och sen på kvällen när jag skulle ta ur den sista maskinen och visa Jimmy vad bra det blev så hade maskinen inte tagit medlet..... min vanliga tur?? På eftermiddagen så ska jag in till Vansbro för att Viktoria ska till tandläkaren och så ska jag försöka komma ihåg att jag ska på apoteket. Linus får stanna i skålbyn och leka under tiden och när jag är klar så ska tiden fördrivas en stund med svägerskan och några koppar kaffe :)

Vi satte upp en bokhylla på Viktoria´s rum igår och det blev jättebra tycker jag, Viktoria blev väldigt nöjd med så hon började till och med städa och sortera saker på eget initiativ! *roligt* Så nu är det så fint inne på hennes rum, nu hade jag bara önskat att vi fick fart på hennes dator med. Det verkar som att det är ett grafikkort som är trasigt i den :(

I måndags föresten så hade jag en domherre hemma! Han var så fin :) Men sen har jag inte sett han nå mer. De brukade säga förr att med domherren kommer snön, men än så länge har det bara regnat här en och det är jag glad för. Lagom till första advent kan snön få komma :)

Nehej en kaffetår till sen lär jag klä på mej om det ska bli nå vettigt gjort idag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Usch jag är inte alls riktigt julanpassad ännu, jag behöver mer tid känns det som. Är inte riktigt någon vinter människa :-p

2010-11-04 @ 08:38:19
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0