Onsdag 17:e Nov. Naemi & Naema

Idag vaknade man 04:30 utav att Linus trodde det var morgon, när han lagt sej fick jag lov att gå på toa och när jag lagt mej igen så började katten skrika vid dörren, då fick jag lov och upp och släppa in han och när jag gjort det så vaknade bebisen och försökte sparka sej ut. När klockan var 5 då gav jag upp för Jimmy´s klocka skulle iaf börja ringa 10 över.
Så nu har vi käkat lite havregrynsgröt, jag har satt igång en diskmaskin och så ska jag strax springa ner i frysen och hitta nå mat och sätta igång en tvättmaskin. Linus somnade om drygt en timme så han kom upp kvart i 6 igen.
Linus har hjälpt mej att diska nu på morgonen och nu leker han med bilar i väntan på att syrran ska vakna.
Jag skulle ha målat bakstycket på övre delen till bokhyllan igår men det gjorde jag ju inte. Så nu när Linus är här en vecka så kommer det inte att bli gjort. Jag är sugen på att försöka men det hade ju varit jobbigt om han kommer upp i färgen :O)
Nehej nu är klockan 7 så nu lär jag väcka Viktoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0