Torsdag 6:e Maj. Marit & Rita

Solen skiner lika vackert idag med nu på morgonen och det är 0,1- ute. Det skulle inte förvåna mej om det börjar blåsa och bli molningt innan jag slutat jobbet. Det har varit så i flera dagar nu.
Idag hoppas jag att alla kommer ihåg att vi ska ha medlemsmöte, det ska bli riktigt intresant att höra vad dom har att berätta om nattavtalet!
Idag är det äntligen torsdag och älsklingen kommer hem till sverige igen men jag får inte träffa honom förän imorn :( Men då blir det dubbelt upp för då får jag träffa båda mina favvo killar ;D *mys*
Ikväll så blir det nog eventuellt något storkok av nå slag så jag får flera matlådor till hjärtat och så ska jag packa alla grejor åt mej, Toria och Linus så det är klart tills imorn och plocka ihop lite här hemma. Fast nu ser det ju faktiskt skapligt ut så det räcker nog med att dammsuga.
Nehej då ska jag sticka iväg på jobbet några timmar då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0