Onsdag 19:e maj. Maj & Majken

Nu kom jag på att jag glömde grattulera Jimmy på namnsdagen igår, jag får försöka komma ihåg det ikväll då.
Idag är jag trött som bara den, känns som att jag inte gjort annat än å jobba och kört bil de senaste 2 dygnen men inatt har jag iaf sovit som en stock!
Jag är inte så supermotiverad idag som jag hade önskat, jag sitter och funderar i possitiva banor men det vill sej inte riktig ändå. Kroppen är som en rostig torkvinda som ska ställas ut på våren ungefär.
Men om jag sörplar i mej kaffen nu och snyggar till mej lite så blir jag säkert piggare, sen är det bara att slänga på ett leende och hoppas att det sitter kvar resten av dagen.
När jag slutat idag så ska jag nog botanisera lite i mina saker som jag har i förådet hos syrran.
Nej nu lär jag nog sätta fart om det ska bli nå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0