Måndag 17:e Maj. Rebecka & Ruben

Idag fyller svågern år så jag ska ringa han sen idag och grattulera :)
Det har varit en fullspäckad helg kan man säga. Vi åkte ner till Närsjö i Onsdags och då var bilen fullpackad med saker och det var vi tvugna att stuva undan någonstans för på Torsdag då fyllde Jimmy år och vi fick gäster. Älsklingen fick en liten bok av mej som är fylld med kärlekscitat och så fick han ett kort som jag gjort själv med en dikt, så sockersött som det bara kan bli ;)
På eftermiddagen så fick jag så ont i magen så jag och Linus sov middag samtidigt och när vi vaknade igen så hade hjärtat lagat mat åt oss <3 Jag hade väl tänkt att det skulle vara jag som skämde bort han på födelsedagen men det blev tvärs om istället.
På fredagen så åkte vi till Ludvika för Viktoria skulle till sin pappa och det var riktigt roligt att handla där tycker jag. Det är ett ställe som jag aldrig varit på och jag trodde inte att de hade så mkt affärer där men de hade ju faktiskt endel så dit ska jag nog flera ggr :)
På lördagen så åkte vi till Älvdalen med Linus och så passade jag på att hämta de sista möblerna där, det gick ju faktiskt att få på allt på king caben. Det var bra att jag fick ner det så får vi lite skåp till kontoret/gästrummet och så var det en byro som vi förmodligen ska ha i hallen. Vi stannade till hos R och åt thaimat tillsammans och så sminkade hon mej i rosa till festen på kvällen, det blev superfint och naturligtvis så glömde vi bort att knäppa kort :(  Vi han träffa C som kom förbi en sväng också :)
När vi väl var hemma igen så kom J, E och V på kvällen och vi grillade tillsammans innan vi skulle på födelsedagsfest för lillasyster senare. Festen var väl ganska så trevlig men vi kom hem rätt tidigt ;)
Sen på söndagen så hämtade vi Viktoria och åkte hem till särna. Vi stannade en stund i älvdalen med naturligtvis :D
Nu så ska jag gå och lägga mej några timmar medan V är i skolan för sen ska jag jobba natt. J är här så jag ska skjutsa han till Malung sen ikväll.
Nehej nu ska jag krypa ner hos hjärtat och vila några timmar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0