Måndag 10 Maj. Esbjörna & Styrbjörn

Känner mej lite sådär idag. Det regnar men det är 3,7+ ute och det är iaf skönt!
Jag och Hjärtat har rivit upp ganska mkt av gräsmattan i helgen och till veckan så är vi långlediga båda 2 så då hoppas jag att vi hinner med att förbättra jorden och så nytt gräs.
Nej, jag är aldeles för irriterad för att kunna skriva något idag, har inte lust med någonting men jag lär väll klistra på ett leende och gå till jobbet.
Det är då tur att jag har Jimmy som kan få mej att tänka på andra saker, fast nu är ju inte han här men vi messade rätt länge igår och han skriver så fint min älskling så då kan man inte göra annat än å bli varm i hjärtat :)
Jag har ett papper som jag måste komma ihåg att skriva idag och så ska jag ta mej tid och rota lite i uthusen hade jag tänkt. Om det inte regnar allt för mkt. Det är allt jag har tänkt att göra idag än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0