Jag är kär!

Var in på min älsklings logg på fb och läste det här inlägget :)

Räf Erik Jimmy Gustafsson är världens lyckligast kille, trodde aldrig jag skulle få uppleva sådan värme och kärlek, att jag skulle träffa en person som uppskattar och värdesätter den jag är så mkt att jag tretti mil bort, kan känna hennes hjärta, se hennes vackra ögon och höra hennes underbara skratt ♥

Jag tappade både tal och skrivförmåga, det går inte att beskriva hur mycket jag älskar Jimmy. Han är bara helt enkelt världens finaste och snällaste människa jag någonsin träffat och det bästa utav allt.... han är min!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Underbart!

Trevlig kommentar du hade fått på facebook... :-/

2010-05-11 @ 19:00:14
Postat av: Mariah

Låter UNDERBART som Kalle hade sagt de. Lycka till med kärleken, det är du värd.

2010-05-11 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0