Vill inte bli förkyld igen.

Mitt utbrott i morse gav bra resultat, ibland hjälper det att bli lite förbannad. *he he he*
Idag har jag varit ute med kidsen i 2 timmar och så har vi åkt skoter en sväng. Men vädret var inte så härligt som vi trodde, de blåste rätt kallt men barnen höll värmen med lek.
Vi har varit hemma hos Mor och Far och hälsat på en stund med, och då blev de pizza till middag.
Ikväll har vi frossat i godis och tittat på melodifestivalen så nu är Viktoria sur bara för att inte Timotej vann, men så är det väll alltid. Det är ju aldrig den låten man håller på som vinner.
Jag har hostat i flera dagar nu och ikväll har jag fått ont i halsen och ryggen. Det är verkligen inte läge att bli sjuk just nu för jag har typ 1 miljon saker som måste göras de närmsta 2 veckorna. Jag är ju måttligt laddad inför kursen på måndag, men det går säkert bra bara man väl tagit sej dit.
Nu ska jag sörpla i mej en kopp grönt te innan jag ska intaga ryggläge och så ska jag ringa någon trevlig prick som kan hålla mej sällskap på tråden en stund innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kan hälsa Viktoria att jag också höll på Timotej!

2010-03-17 @ 09:53:03
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0