Torsdag 25:e Mars. Våffeldagen

Idag då gäller det, kl 11 så kan jag ringa och få beslutet uppläst och jag är ganska säker på att det är till min fördel. Annars blir det väll tvångströja och säter i 3 år ;) Snart nu så är 6 månader av människoplågeri slut och då kan jag äntligen ge tillbaka för allt skitsnack och dåliga beteende som vissa på vår skola håller på med, och de mina vänner, kommer att bli mycket njutningsfullt. Tänk bara att få vara med i det ögonblicket när det goda vinner över de onda, när man kan trampa ner satan till de hål där han hör hemma ungefär som när man släcker en fimp på backen! MOAHAHAHAHA
Annars så är det mesta som vanligt, jag är lite piggare i förkyldningen och har jobbat 2 dagar utan att dö så nu ska jag väll försöka göra något vettigt hemma. Det var en kille som påpekade igår att han tyckte att jag borde städa upp röran jag hade hemma! När någon av de motsatta könet säger så då är det nog på tiden att man gör nå ställ ;) I´m a working woman *he he* då har man inte tid att ha snyggt hemma, därför skulle jag haft en hemma man! Eller iaf en som är villig att dela ansvaret :)
Jag var till Sveg för 2 dagar sen och då handlade jag lite prylar. Min mugg på jobbet har gått sönder så jag har köpt en ny med texten: If stress burned calories I´d be a supermodel!.  Rätt härlig kopp tycker jag i svart och rosa =) Sen blev det lite annt pjongel med naturligtvis som solbrillor till mej och Linus och en ny pappershållare till toaletten.
Idag så måste jag lämna tillbaka Mamma´s bil för hon skulle besiktiga den, men det gör ingenting för imorn när jag slutat jobbet så har jag min aldeles egen Volvo S40 2,0 T hemma :D, jag älskar den redan fast jag inte sett den än! Det kallar jag service när jag köper den i stockholm och får den levererad fram till ytterdörren hemma :)
På lördag då ska jag ragga ner till Klitten på barnprylsmarknad och efter det så blir det tupperware party hemma hos Linda och utgång på Caféet, prcis nu när jag skrev det där så kom jag på att jag glömt av att höra av mej till en viss person nu i veckan som jag lovat ut så jag lär nog göra det idag!
Jag har tagit semester i helgen så jag ska få tid att umgås med mina brudisar i Älvdalen *puss på er*
Nehe nu öppnar affären snart så nu ska jag åka och handla kanel åt Viktoria, sen lämna tillbaka bilen, ringa tingsrätten, möte på jobbet, hämta Viktoria i skolan, ringa ett viktigt telefonsamtal, fixa kvällsmat, skjutsa Viktoria på skidträning och efter det så hoppas jag att det är gonatt sen. Men först så ska jag hänga en tvätt och diska lite innan jag sticker iväg :)
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0