Söndag 14:e Mars. Matilda och Maud

Idag fick jag ligga och tryna så länge jag ville =) Viktoria var väl lite sur på Linus i morse för han ska se samma film varenda morgon han är här, men det är ju en bra film. Han ska se Cars och varenda morgon innan frukost när jag kliver upp och ser hur den gröna bilen krachar den blå så kan jag inte låta bli att gråta. Störtlöjligt att gråta till en tecknad film men vad det gäller disney så har jag en förmåga att gråta en skvätt i slutet på varenda film =)
Lena messade nyss och undrade om hur det blir med kursen nu imorn, min hjärna har inte hunnit vakna ännu men jag ska ringa henne snart. Nog hade det varit väldigt skönt att åka ner till Mora redan ikväll eftersom att kursen börjar 8:30 imorn.
Hur ska jag lägga upp den här dagen då? Jag ska packa åt Linus och sen åt mej själv, Viktoria är i duschen nu och sen ska jag dit en sväng. Jag måste diska innan jag ska iväg och så måste jag kolla om vi dragit ut alla papper vi ska ha med oss. Jag får absolut inte glömma bort att köpa torrfoder till katten för det tog slut idag, annars blir nog lillprinsen arg på sin mamma om jag åker bort i 2 dagar.
Solen skiner riktigt vackert idag med men det ser ut som att det blåser lite idag å. Säkrast att klä sej vindtätt. Min termometer är i skugga ännu och där är det 2,7- men det blir säkert någon + grad i solen idag.
Nehej nu ska jag ringa Lena och se hur vi ska lägga upp den här resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0