Sen kväll

Nu blev det sent igen fastän jag hade tänkt att lägga mej tidigt. Nåja så är det väll oftast.
Jag sitter och funderar på vilket projekt jag ska hitta på med här hemma och det lutar åt att jag skulle ha släpat in en garderob till, fast kruxet är att den jag har är det fel färg på. Sen måste jag leta rätt på mitt nattugsbord som jag inte vet riktigt i vilket föråd jag stoppat in det i. Fan nu får det bli vår snart så jag kan gå igenom alla mina grejor.
Nu ska jag nog sluta fundera och lägga mej på spikmattan en stund och lösa korsord. Jag jobbar sista skiftet imorn och sedan har jag ledig helg så då har jag tid att ta tag i lite saker som måste göras.
Fan jag har glömt att lämna in tidrapporten för förra månaden, jag hoppas att de inte lagt in dom än så jag hinner lämna den imorn *håller tummarna*

Igår så såg jag ett stort lodjur, det är ett väldigt mäktigt och grasiöst djur må jag säga. Den gick bredvid min bil och stirrade på mej, rätt cool upplevelse! Idag så har jag vunnit 50kr på triss så man får hoppas på miljonerna när man bytt in lotten sen =)

Nej gonatt alla och tänk på en sak:

Varje människa har
om man ser till situationen
i varje ögonblick i det förflutna
gjort det bästa som han eller hon
kunnat göra, och förtjänar
därför varken klander eller
förebråelser från någon,
inklusive sig själv
Detta är i synnerhet sant
om Dig

Harvey Jackins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0