Lördag 13:e mars. Greger

Vaknade rätt sur i morse utav ett telefonsamtal, eller jag var väll redan vaken egentligen för barnen var ju uppe och tittade på film men jag låg och segade i sängen och jag anser väll att jag har all rätt att göra det en lördagmorgon när man är ledig. Men då ringde det någon idiot som borde ha lärt sig vid det här laget att när jag sover då vill jag sova, han ringer flera gånger om dagarna och ibland på nätterna och frågar om samma saker men eftersom han är så egenkär så lyssnar han inte iaf på vad man säger och frågar samma saker igen eller blandar ihop de man sagt. Jag förstår att du blir ledsen på mej nu när jag skriver det här men då kanske du på nå vis fattar för en gång skull JAG TYCKER ATT DU ÄR JOBBIG OCH DRYG SÅ SLUTA TERRORISERA MEJ NÄR DU ÄNDÅ INTE VILL NÅGOT VETTIGT ELLER LYSSNAR PÅ VAD JAG SÄGER OCH VÄCK MEJ FÖR I HELVETE INTE NÄR JAG SOVER!!!! å byt adress nån gång innan jag skriver dej på soptippen.
Dagens första utbrott och FAN va sur jag är! Nåväl det blir melodikrysset snart då får jag något annat att tänka på.
Nu är jag så sur så jag kom av mej helt om vad det var jag egentligen skulle skriva om. Nej nu ska jag ta mej en rök, fixa mer kaffe, ta undan frukosten och flytta datorn till köket, sätta på en spännande film åt kidsen och lyssna på melodikrysset och Anders ljuva stämma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0