Jag måste köpa en mus!

Jag blir galen på den här lilla plattan man ska styra peken med så jag måste då fixa en mus när jag är neröver nästa gång. Jag har rensat min meil idag och tagit bort 1617 st gammla meddelanden =) Så nu kan jag börja använda den igen!
Äntligen så har jag fått lite kontroll över röran här hemma, det behövdes verkligen. Jag känner att det kanske är dax att börja leva igen. I helgen så måste jag läsa igenom luntan med papper om arbetsmiljö, jag ska iväg på en 2 dagars utbildning om det på måndag. Jag glömde att köpa en pärm till det idag så jag ska väl försöka komma ihåg det imorn.
Jag har lite trist just nu, kidsen tittar på bolibompa och ska snart lägga sig och jag önskar att det kommer någon trevlig prick och hälsar på en stund ikväll.
Man får väl glo på let´s dance, finns inte så mkt annat att göra. Jag har då ingen lust alls att läsa om arbetsmiljön ikväll.
Åh nu ringde telefonen och det var ett riktigt trevligt samtal =)
Nej nu är det dax att natta Linus och jag och Viktoria ska ha lie TV-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0