8:e mars, Måndag. Siv. Int. Kvinnodagen

Det blev en jobbig men rolig helg. Jag har varit ute med jaktlaget och satt ut saltsten. Jag trodde aldrig att jag skullr få någon barnvakt så jag hade lagt dom planerna på is men sedan så löste det sej på eftermiddagen på fredagen så jag med kunde följa med.
Det blev mkt intensiv skoteråkning och benen fick bekänna färg, jag har sån träningverk i kroppen idag att jag nästan inte kan röra mej. Men roligt var det.
På lördagen hade vi strålande solsken, det var jättefint! Jag åkte lite tidigare än dom andra till stugan för jag orkade inte åka nå mer skoter och så kokade jag korv och kaffe och fixade en sittplatts i snön och där satt jag och solade 1 timme *nice*
Usch det är 15- ute idag igen, men jag ser att solen är på väg upp så det kan hända att det blir fint idag, igår så var min termometer uppe på 0,9+.
Jag ska jobba till 15 idag och sen har Viktoria kören. Jag håller på och klurar på om man skulle ha åkt till badet idag kanske, det beror på om jag får låna Mamma´s bil. Sen måste jag komma ihåg att byta tur med någon imorn för då jobbar jag kväll och det är föräldrarådet å de vill jag inte missa.
Nehe om man ska masa sig iväg i kylan då *brr* men det blir varmt om man går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0