4:e mars, Torsdag. Adrian & Adriana

Jaha då ska man se vad som händer idag då. Det är 13,9- ute alltså mellan 17-18- igen då eftersom min mätare gärna vill visa varmare.
Idag så ska vi på informationsmöte med MAS-en. Det kan ju bli riktigt spännande och höra vad hon har att säga. Sen hoppas jag att jag får sluta när jag har tänkt idag så man hinner hämta hem Viktoria i god tid och fixa mat för ikväll har hon längdträning.
Sen måste jag komma ihåg att lämna in tjänstgöringsraporten idag, det får jag faan inte glömma!
Det är väll ungefär det som jag måste komma ihåg idag.
Jag sitter och funderar på vad man ska äta idag och det blir nog lövbit med mos och kryddsmör till middag.

Sen hade jag tänkt att jag ska hinna lägga in lite bilder på min nya tapet idag så ni som inte hälsat på mej ännu kan se vad fint de blev =)
Nehe en rök på det här sen måste jag ila iväg om jag ska hinna, jag måste då byta tröja på jobbet idag för den jag tog på mej igår spillde jag kaffe på, typiskt mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0