Tisdag 22 Juni. Paulina & Paula

Idag har det varit skapligt väder, lite molningt och myggigt som faan men annars sol. Jag är lite besviken på min kropp som är så trött så den nästan inte bär mej, jag fattar inte vad det är för fel! Jag ska kolla imorn om jag har lågt HB, kanske det är det de beror på. Förutom att jag är trött och hade kunnat ligga i sängen i 3 dygn så är det full rulle.
Jag håller på och smider planer inför midsommar. Linus fyllde ju 3 år igår och imorn så kommer han hit men vi ska inte fira han förän på fredag då alla har tid att komma, eller de flesta iaf. Eftersom att vi inte har något bageri i byn nå längre så tänkte jag ha glass och jordgubbar med tillbehör istället för tårta. Jag tror faktiskt att det uppskattas mer av barnen för de flesta är dåliga på att äta tårta oftast (förutom jag;)
Sen sticker vi iväg till vallen och jag ber till gudarna att vi får fint väder så barnen kan vara ute och leka där!!! Det ska bli helt underbart att vara där med hela familjen och delar av släkten och jag ska slappa så mkt som det bara går ;D
Nu kommer Sessan och buffar på mej, jag antar att hon vill ut och springa idag med så vi ska nog ta en tur bara jag skrivit färdigt.
Imorn är det iaf "bara" ett pass kvar och sen är det helg! Synd bara att det just nu känns som att det kommer vara världens längsta dag, men bara jag tar mej upp på morgonen så brukar resten rulla på sen.
Åh jag vill att min älskling ska vara hemma nu! Men det är bara att hoppas på att han dyker upp imorn natt annars så blir det på torsdag.
Nehej nu måste jag försöka ta tag i lite saker innan Viktoria kommer hem. Jag ska gå ut i förrådet och hämta en stor väska och röja ut lite saker inne här som ska till Närsjö sen ska jag ut och gå en sväng med Sessan och efter det så är det nog gonatt!
Fast innan jag ska sova så ska jag naturligtvis skriva lite med hjärtat och ventilera dagens händelser och helgens förberedelser ;) <3
Ut i finvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0