Söndag 18:e Juli. Fredrik & Fritz

Nu börjar många bitar falla på plats här hemma och det blir nog riktigt bra bara det är klart. Idag ska jag väll fortsätta med att sortera saker allt vad jag orkar och tvättmaskinen och diskmaskinen kommer att gå varma idag. Det blåser ute så det är perfekt torkväder att tvätta gamla gosedjur, filtar och täcken mm.
Vi var till kölaråsen igår och hittade endel lego som jag ska diska idag och så ska jag nog börja måla lite hade jag tänkt, får se om tiden räcker till det idag.
Men först nu så ska jag paketera Viktoria´s arm i plast och hjälpa henne att duscha. Det är inte lätt att ha gips, men jag tycker att hon är helt otrolig ändå för hon klagar ingenting över det! Mamma´s lilla skrutta <3
Nehej om man ska börja ta tag i saker och ting nu då kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0