Onsdag 7:e Juli. Klas

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och funderar på hur man ska lägga upp dagen. Jag skulle ha börjat med att diska för det är så in i h-vete tråkigt. Men nu har jag kommit på att jag ska nog lägga grejorna i en balja och köra det till M&P så lånar jag deras maskin istället och kan ägna mej åt roligare saker under tiden den går *hehe*
Jag har funderingar på att ha en loppis här hemma, har klurat på det i några dagar. Jag har ju så mkt kläder, småsaker, leksaker, böcker och allt möjligt som jag inte har någon användning för.
Jag ska nog börja skrida till verket med den ikväll. Men först så ska jag ringa syrran och höra vad kidsen gör och så skulle man fått i sej lite frukost bestående av middag om man ska orka göra något.
Igår på kvällen när jag skulle åka och jobba så såg jag att ambulansen med flera höll på med HLR på en man som låg på gatan, man blir ju lite orolig när man ser såna saker. Men idag läste jag på dt.se att det gått bra och han lever, det var tydligen en av vägarbetarna som är här.
Nehej nu har jag snart sörplat i mej kaffen så då lär jag väl sätta fart tänker jag, jag måste på affären idag och köpa vanish. Jag har kommit på att jag ska testa det på en bilbarnstol som är full i kladd och se om det fungerar! Sen måste jag på apoteket och så skulle jag ha varit ner på bakluckeloppis, oj nu blev det mkt.
Ha en strålande dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0