Fredag 30:e Juli. Algot

Igår så var det en speciell dag eftersom jag och Jimmy förlovade oss <3 Vi har ju varit i Östersund på Semester sedan i Måndags och vi har verkligen haft det bra med en massa shopping i stan, god mat, trevligt sällskap, Frösö Zoo, Jamtli och Multi challange med Boda borg.
Frieriet skedde på toppen av Frösön vid utsiktstornet, där satt vi och hade utsikt över hela Östersund och så firade vi med alkoholfri skumpa och jordgubbar ;) Senare på kvällen så åkte vi till Särna.
Idag så ska det lagas matlådor till Jimmy som ska räcka i 2 veckor och så ska vi packa så mkt saker som möjligt. Sista augusti ska jag vara ute ur huset så jag har en månad på mej men eftersom jag vill att det mesta ska vara klart innan Viktoria börjar skolan så är det bara att börja nu!
Ikväll blir det dans i Storsätern till Flamingokvintetten. Det ska bli riktigt kul! Och imorn så ska jag ut på lite andra bravader, ska föresten lära mej att röja gräs med en trimmer, spännande!
Nehe om man ska ta och sörpla i sig kaffen nu och börja med maten, jag har lagt en massa kött och korv på upptining och nu går det nog att skära upp. Sen måste jag vika och hänga tvätt, jag har tvättat 3 maskiner nu på morgonen.
Synd att det regnar och är grått ute men det är iaf skaplig temp ute så man orkar göra något vettigt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alkoholfri? =P

2010-07-30 @ 11:17:34
Postat av: Elenore

Så det var det du viskade om på parken ;-)

Massa Grattis till er båda i alla fall ♥♥♥

2010-07-30 @ 12:43:16
URL: http://hubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0