Tisdag 26:e jan. Bodil & Boel

Nu har jag skjutsat Viktoria till skolan och just nu så sitter jag hemma hos mor och Far och lånar Mammsen´s dator. Ska nog passa på att tigga lite kaffe oxå bara jag bloggat färdigt.
Jag städade och pysslade ganska mkt igår och idag känner jag för lite förändring så jag tänkte måla om soffan i köket. Just nu är den grön och har ett överdrag som är randigt i rött och svart. Nu har jag planer på att måla den svart och ha ett övedrag som är brunt. Tänkte gå till särnaffärn bara dom öppnat och se vad dom har att erbjuda. Tänkte klä sofflocket med vaxduk så blir den lättstädad när barnen kladdat.
Ikväll sen så ska jag på föräldrarådsmöte, det ska bli spännande och höra om det händer något nytt.
Det är planerna jag har för dagen =)
Nu blir det kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0