Sön 24:e jan, Erika

Jag har typ nyss vaknat efter att jag jobbat inatt. Idag ska det väl inte hända så mkt mer än att jag ska göra lite mat och ställa iordning Viktoria så hon är duschad och klar inför skolan imorn. Jag jobbar inatt med så hon ska sova hemma hos M&M.
Inatt har jag suttit och läst kommunals avtalsbok och lyckades läsa 2 kapittel. Det var riktigt intrssant och se vad vårat avtal på jobbet innebär egentligen. Ska väl fortsätta läsa lite inatt med under förutsättning att det är lugnt på jobbet.
Usch vad seg jag är idag, jag har ingen större lust att sätta igång och göra något vettigt riktigt än. Fast jag har börjat sortera upp en tvätt och värma lite korv i Micron. Det blir stroganof med ris idag. Skorna jag försökte att tvätta här om dagen är bara att slänga så nästa tripp ner till någon stad så blir det ett par nya =)
Nej en liten kaffetår till nu sen är det bara att börja dagen.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Tjohoooo va kul att du börjat blogga igen:D Nästa gång vi råkas ska du få min blogg adress och inloggs uppgifter så kan du läsa vad som händer hos mig:D Kram kram

2010-01-24 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0