Måndag 25:e jan. Paul och Pål

Idag har min farfar namnsdag, han hette Paul. Sänder honom en tanke.
Idag vaknade jag ganska tidigt, kl var 12:30 när jag klev upp. Men det är bara bra för det var sista natten nu så då är det lättare att vända dygnet rätt om man kliver upp tidigt.
Jag har ätit frukost och duschat så bara jag klätt på mej nu så kan dagen börja.
Viktoria kom hem från skolan för en liten stund sedan, hon har varit hos tandläkaren idag och fått beröm. Nu har hon satt sej med läxan som jag hjälper henne med. Den här gången skulle man se vad som händer om man stoppar i ett ägg i ett glas vatten och vad som sedan händer om man rör i 3 matskedar salt i vattnet, så nu sitter hon och ritar och skriver om det.
Kl 16 idag så ska Viktoria på kören, då ska jag passa på att hälsa på en väninna under tiden.
Annars så är det bara småplock som gäller som vanligt, jag håller på och tvättar lite och så ska jag diska innan jag klär på mej. Jag är en morgonrock människa så det mesta jag gör hemma gör jag iklädd morgonrock *skönt*
Senare ikväll så ska jag nog sätta mej och betala endel av räkningarna.
Nej nu lär jag röra på mej om jag ska hinna snygga till det här hemma före 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0