Hjärnsläpp

Jag skrev när jag vaknat förut idag att Viktoria ska sova över hos M&M inatt när jag jobbar inatt och så vid maten satt vi och pratade och jag talade om för Viktoria att hon skulle klä på sej ordentligt efter hon duschat. Micko tittade på mej och undrade om hon skulle sova i en massa kläder inatt. Jag har ju glömt att han ska besikta bilen imorn och stannar en dag till så då är ju han hemma när jag jobbar =) Jag har lätt för att vara förvirrad ibland.
När Viktoria skulle duscha idag så kom hon på att hon ville bada i Linus badkar och det tyckte hon var kul. Det var bara det att när hon var klar så kom hon på att det tog sådan lång tid för vattnet att rinna ur badkaret. Jag skulle ringa ett telefonsamtal och pratar i telefonen när Viktoria kommer från badrummet och säger "Mamma det har hänt en liiiiiten olycka". När jag tittar in i badrummet så har hon tippat ur vattnet ur badkaret och det var verkligen vatten ÖVERALLT! Så det vara bara att skura. Så nu har jag ett rent badrum och det blev mer gjort hemma än vad jag hade räknat med ikväll =)
Nu måste jag kolla i bilen om Viktoria har sin skolväska där eller om den är hos M&M kanske, det står inte på förän jag måste åka till jobbet nu. Sista natten sen är jag ledig några dagar och det ska bli väldigt skönt! Ska inte jobba förän Onsdag sen.

Nu kan jag börja lägga in lite bilder igen, måste tanka ur kameran och framkalla alla bilder jag har i den någon dag. Här är en bild på mej hemma hos min syster på juldagen 2009


Linus på julafton 2009


Viktoria på nyårsafton


Viktoria dansar med tomten på julgransplundringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0