Bunkris

Nu är halva dagen avklarad utan några svåriheter. Nu har jag lämnat Viktoria och hennes kompis hos moster och så ska jag åka ner med Linus till bunkris. Efter det så ska jag hälsa på på 2 olika ställen och sen blir det god natt tror jag. Det ser ut som fan själv har varit lös hemma så imorn så måste jag ta tag i det. Jag jobbar natt imorn så då hinner jag fixa lite på dagen förhoppningsvis.
Jag har fått 3 nya möten inbokade idag i början på februari, det börjar bli många möten, kurser och papper nu. Det är lite stressigt men det är jäkligt kul med. Jag vill nog ha det lite så så att det händer något hela tiden.
Nu måste jag åka om jag ska hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0