Torsdag 8:e april. Nadja & Tanja

Idag så ska vi få besök av några vänner från Älvdalen. Vi har inte träffat dom på typ 1 år så det ska bli jättekul!! Jag har nyss varit ner på affären och inhandlat lite fika tills de kommer =)
För övrigt så är det inte en sån superbra dag som jag hade tänkt från början. Jag är ledig idag och sen tittade jag i almenackan och konstaterade att det blir jobb och möten från och med imorn och fram till nästa torsdag *suck* Jag vet inte riktigt vad jag ska ta krafterna ifrån, men jag vet att det går! Däremellan så måste jag komma ihåg att hjälpa Viktoria med hennes läxa och märka upp kläderna till barnprylsmarknaden och så ska jag vara hundvakt åt trollet Cesar och så måste jag fixa barnvakt åt Viktoria i helgen för Mormor och Morfar är bortresta. Ja just ja sen lär jag baka till marknaden oxå, får nog göra det på nätterna som det ser ut :P
Idag så är den äntligen Torsdag iaf och det innebär att min flirt kommer hem till Sverige igen och det går att messa med varandra igen. Vi hinner visserligen inte träffas förän kanske den 23:e om vi har tid båda 2 då :P Men det är ju billigare att prata med varandra när man befinner sig i samma land :)
Igår så träffade jag alla mina brudisar, det är så länge sen vi såg varandra sammtidigt alla 4 :) Bara det har tinat så ska jag bjuda hem brudisarna på en grillkväll!
Nehe nu lär jag sätta fart och märka upp lite kläder till marknaden innan besöket kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0