Tisdag 6:e april. Vilhelm & Helmi

Idag är jag ledig och det är strålande solsken =) Härligt! Men man har lika mkt man ska göra för det. Jag kom då ihåg telefontiden jag hade idag så nu är det klart. Jag och Linus har sovit hos syrran inatt så jag skulle väl ha packat ihop våra saker och tagit mej hem. Som vanligt så är det rörigt hemma och jag måste göra något åt det idag för imorn då jobbar jag och sen ska jag skjutsa Linus till hans Pappa och hämta Viktoria hos hennes, så då går hela dagen. På torsdag då har jag en ledig dag igen och då kommer det en kompis från Älvdalen och hälsar på med hennes barn =) Det ska bli riktigt roligt eftersom det är drygt ett år sedan vi träffades!
Mitt ragg han har åkt till norge för att jobba så nu är det tyst i telefon *suck* Det är nästan så jag skulle ha köpt en bärbar dator åt han så man kan höras av via nätet ;) Det blir ju lite väl häftiga telefonräkningar annars.
Nehe då ska jag ta mej en kaffetår till och sen ska jag åka hem och slå upp dörrarna och välkommna vårluften in i huset =)
Jag ska nog äntligen ladda upp de där bilderna nu under tiden jag dricker kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0