Tisdag 13:e april. Artur och Douglas

Igår kändes det som att jag tappat gnistan en stund, men idag är det bättre. Vaknade före halv 7 i morse så jag har hållit på och planerat hur dagen ska se ut. När jag lämnat Viktoria så ska jag in på ok och köpa en tvättsvamp sen ska jag hem och sätta mej vid datorn och där ska jag fixa en e-legetimation, deklarera och skicka in några jultidningsfrågor åt Viktoria. När jag gjort det så ska jag ställa iordning M´s post. Sen hade jag hoppats på att jag hinner tvätta bilen innan jag ska på ett möte kl 11 idag. Gör jag inte det så får jag väl ta det imorn då och så skulle jag ha bytt däck med.
Nåväl man hinner de man hinner. Nu lär jag nog sticka om jag ska få nå gjort antar jag. Ikväll när jag kommit hem från älvdalen så ska jag på föräldrarådsmöte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0