Onsdag 21:a April. Annika och Annelie

Grattis Pia på 18-års dagen! Fy fan vad härligt att bli vuxen, nu är det "bara" uppkörningen kvar ;)
Idag är det ÄNTLIGEN onsdag *Wiihuuu* Det innebär att idag när jag slutat jobbet så ska jag ställa iordning allt för avresa till imorn :) Det ska bli en sån bra helg!!!
Den här veckan har då varit lång tycker jag, men så har det varit 2 sega arbetsdagar med lång väntan så jag hoppas att den här dagen bara swischar till nu.
Annars så har jag inte så mkt mer att berätta just nu. Jag kom då upp i tid idag iaf ;)
Nu ska jag ragga en sväng innan jobbet börjar och lyssna på en fin låt som naturligtvis får mej att tänka på J <3
Kram på er alla snuttisar


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack såå mkt Carola :D Jaa nu är de bara dedär körkortet kvar ;)

2010-04-21 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0