Måndag 5:e April. Annandag påsk

Ser att det är 1 vecka och 3 dagar sedan jag skrev sist och en hel del har hänt sedan dess. Jag har fått min "nya" bil och de mina vänner var kärlek vid första ögonkastet. Lördagen förra helgen så åkte jag till älvdalen på barnprylsmarknad på mprgonen och när jag var in på östäng och åt så var det någon jävel som repade dörren på förarsidan :( Fy fan vilket jävla lortfolk de finns! Jag hade inte haft bilen en dag ens. På kvällen den lördagen så var jag hemma hos Linda på TW-party och sen gick vi på caféet och där träffade vi Becky :)
Sen har jag jobbat i flera dagar men orkade ändå med lite festligheter på skärtorsdagen och på långfredagen då blev det långfylla kan man säga :) Hamnade i sörsjön och där var det knökfullt med folk på dalen.
Påskafton då bar de av till fjället med mej och Viktoria tillsammans med min syrra och hennes familj och vi hade sån attans tur med vädret så vi hade strålande solsken båda dagarna! Vi kom hem därifrån igår eftermiddag och det har varit helt fantastiskt fint! Då ska ni tänka er att på långfredagen då spöregnade det ute =(
Nu ska jag klä på mej och skjutsa Linus till Moster och sen blir det en tripp till Leksand så Viktoria får vara hos sin Pappa några dagar på påsklovet.
Imorn funderar jag på om jag ska ta med mej Linus en sväng på fjället kanske, det är ju kul för han med och åka skoter. Men jag har inte bestämt mej än, jag har ett viktigt telefonsamtal imorn som jag inte får glömma så får vi se sen vad som händer.
Jag ska ladda upp lite bilder sen hade jag tänkt, får se om jag hinner det ikväll.
Den senaste veckan har jag varit på riktigt bra humör för saker och ting börjar flyta på som dom ska sen kan jag berätta för de nyfikna att jag hittat en flirt ;) Får vi se i vilken ände de slutar men jag måste ju säga att det är väldigt spännande att skicka mess till varandra. Trodde inte att jag skulle fnissa som en fjortis igen men det kunde jag tydligen :D Tänk att man kan bli generad av att skriva puss till någon, undrar hur generad man skulle bli om man hade gjort det på riktigt då *asg*
Nej nu måste jag sticka iväg om jag ska hinna det här idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0