Måndag 19:e april Olaus & Ola

Fy vilken lång dag det blev! Jag kom till jobbet i morse och hade totalt glömt av att jag skulle ner till älvdalen på utbildning idag :P Men jag skulle ju inte vara där förän kl 13 så det var väl ingen fara men jag fick ju lov att omorganisera lite andra planerade saker som var tänkt att jag skulle göra idag. Det hela slutatde iaf med att jag var inte klar förän kl 18 och då susade jag hem till syrran och käkade tårta som hon bjöd på eftersom hon fyllt år i lördags så jag och Viktoria kom typ nyss hem nu. Men jag ska inte klaga, hjärtat är på jobbet än han, jag sitter och väntar på att han ska sluta så vi kan stämma av dagens händelser med varandra.
Precis nu när jag skrev det där så fick jag ett mess, telepati??
Åh det känns så bra! Äntligen verkar det som att jag fått tag på en normal kille för en gångs skull utan några skelett i garderoben :) Det är bara att hålla tummarna för att jag nått min prinsessdröm till slut!
Meningen är att vi ska dit i helgen och jag hade velat åka på torsdag men det är så jädrans mkt att göra den här veckan så jag vet inte om jag hinner. Jag missade ju några timmar idag å inte hinner jag ta igen det heller för det blev jobb på både för och eftermiddagen imorn men men, får se om jag hinner få lite gjort ikväll. Dricker jag lite kaffe nu så kanske jag orkar tvätta, diska och gå igenom lite papper innan jag ska lägga mej. Åh jag skulle ha gått igenom några tråkiga men viktiga papper och det känns så tungt!
Det enda jag vill nu är att kramas och det är flera dygn kvar innan jag får göra det!
Nej nu ska jag fixa den där kaffen och messa lite med hjärtat innan han måste få lite vila och sen SKA jag ta tag i dom där förbaskade papperen. Men först ska jag ladda tvättmaskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0