Lite stressad

Faan jag försov mej imorse! Men det är ju som det är, fick undan endel jobb inatt och det kan ju vara orsaken till att jag försov mej :) Idag har jag segat alldeles för mycket men jag är inte motiverad till att göra något vettigt. Men jag ska ner på byn nu iaf och posta några brev och handla lite innan jag ska jobba ikväll.
Känner mej lite stressad över att jag inte gjort det som borde göras idag men va fan, skiten ligger nog säkert kvar till sen antar jag. Det brukar vara så. Jag ska nog fortsätta med att göra ingenting tills jag kommer på jobbet och då hoppas jag verkligen att datorn fungerar som den ska där så jag får ut de papper som jag behöver ha. Datorn krånglade nämligen igår men jag ska få hjälp idag så jag hoppas det går bra.
Jag känner mej lite grinig idag, vet egentligen inte varför men det är väll bara en allmän skitdag som man har ibland. Viktoria var då härlig i morse med sina underbara kommentarer och det får ju en att dra på smilbanden vare sej man vill eller inte :)
Nej nu ska jag posta dom där breven så jag blir av med dom och så ska jag kolla min post och åka på OK å köpa RB till mej och syrran och sen ska jag nog sitta hemma hos henne och beklaga mej en stund så jag samlar lite energi inför kvällen. Läste i en bok igår att det var så man inte skulle göra om man ska stärka sin självkännsla, att beklaga sej alltså. Men jag anser att man måste faktiskt göra det ibland ;) Svårt att veta vad man ska beklaga sej över bara när det egentligen inte är något speciellt det handlar om, bara mitt sura morgonhumör.
Åh vad mycke skit jag sitter och skriver!
Fåglarna sitter på fönsterbrädan och tigger mat så jag ska nog lyfta på röven nu och mata dom innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0