Bra dag!

Idag har jag åkt ner med Viktoria och då tänkte jag att när jag ändå är i leksand så kan jag ju ta en sväng om andra sidan dalarna med. Jag var in på macken och köpte mej en vägkarta och så for jag, jag åkte till byn där min flirt bor och ställde mej vid macken och skickade ett mess och undrade om han ville bjuda på en kopp kaffe och det ville han såklart :D
Det trodde jag inte om mej själv att jag skulle våga åka till en främmande person och hälsa på helt oanmäld *fniss* men det gick ju bra och var riktigt roligt. Okej helt okänd är han väl inte, jag har ju sett han en gång förut men iaf.
Jag är då riktigt nöjd med min lilla visit idag och hoppas att vi kommer att ses flera ggr men de är ju 20,7 mil emellan och det åker ju inte jag på en kvart direkt, men men.
Nu ska jag lägga mej och drömma sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0