Dan efter dan...

I helgen så har jag och Micko varit helt och hållet barnlediga och det har varit så skönt! På fredagen så duschade vi tillsammans när vi kommit hem och återsetts efter en hel vecka. Sedan klädde vi upp oss fina för det var meningen att vi skulle på byns enda restaurant pizzan och äta plankstek. Men efter vi fått sällskap hemma av några vänner och några öl senare så slutade det med att vi hamnade på en skoterresa som inte tog slut förän på söndagen.
Det blev många timmar på skoter så idag är jag så stel i låren så jag kunde nästan inte gå på jobbet, jag ser ut som att jag skitit på mej. Jag som shoppade nya kläder i fredags och var så nöjd över det hamnade istället iförd vinterkläder i en koja i skogen.
Så tokigt och roligt det kan bli ibland =) Jag är väldigt nöjd måste jag säga!
Idag så har jag som sagt jobbat och när jag kom hem så lagade jag kofångaren bak på bilen för den hade en skoter kört av för mej, men nu är den tillbaka på sin plats igen. Sen har jag tvättat och plockat iordning lite hemma.
Imorn så ska jag till leksand och hämta Viktoria, hon har ju varit hos sin Pappa i helgen och där har dom haft barndop och giftemål igår så hon har haft en riktigt rolig helg =}
Just nu så sitter jag hemma hos syrran men jag måste nog åka hem nu och hänga en tvätt och byta sängkläder och så måste jag ha mitt dagliga samtal med min särbo i en timme sen är det dax att sova om jag ska orka med morgondagen.
Om 2 månader då ska jag ut och åka båt och det ska bli så kul! Det var nästan 3 år sedan jag gjorde det sist. Fast jag undrar bara vad jag ska få alla pengar ifrån till allt som jag vill göra på den lilla resan. jag vet iaf att jag ska unna mej en dag med spa på båten!
Nej nu måste jag lyfta på röven.

Kommentarer
Postat av: Helena

Låter härligt det!



Jag har utmanat dej :)

2009-03-04 @ 08:41:00
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0