5:e Mars, Torsdag. Tora & Tove

Idag har jag knäppt lite nya bilder som jag tänkte använda till profilbilder, men jag glömde ju kamerasladden hemma så det blir nog inga nya bilder idag.
Jag sitter hemma hos syrran och har druckit min morgonkaffe här. Idag så börjar jag inte förän 15:30 så jag tänkte försöka röja upp lite hemma innan älsklingen och pojkarna kommer imorn.
Jag är så nöjd över att jag tog mej i kragen och röjde ur askan ur kaminen igår så nu går det att elda igen.
Jag känner mej lite seg idag och har ingen större lust att städa men jag lär väll om det ska bli nå vettigt gjort idag.
Det är skönt väder ute idag så det blir nog en fin dag för kidsen som ska åka skrullebolöpet idag. Syrran är iväg och ska titta på Ida men jag håller mej hemma istället och får vara ifred med datorn och en kopp kaffe, det är skönt!
Nehe nu ska jag nog kolla om det är några nyheter och sen ska jag åka hem och kolla läget, jag har papper som ligger på hög och väntar på att fyllas i och skickas iväg så jag lär väll fixa det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0