4:e mars. Onsdag Adrian och Adriana

Idag sitter jag hemma hos syrran igen och blippar med datorn. Jag har tömt min kamera för första gången sedan augusti förra året och det var spännande =)
Igår blev det en lång dag, först jobba sen kasta sig i bilen och åka till Leksand. Hämtade Viktoria, stannade i Älvdalen och hälsade på mina brudisar och när vi var hemma hos Linda så tappade Viktoria sin första tand! När vi kom hem igen så var klockan 23 och jag var helt slut.
I morse var jag ändå mer döende och höll på att komma försent med Viktoria till skolan men som tur var så hann vi i tid.
Idag ska jag återigen försöka att ta tag i livet hemma, jag måste bl,a sortera sopor. Det är inte så kul men måste ju göras.
Viktoria ska på kören och sen är det serietävling nr 2 som gäller ikväll.
Min älskling kom med ett mycket glädjande besked idag och jag är så glad så tårarna kommer snart. Äntligen så börjar saker och ting bli bättre och flyta på som det ska och inte nog med det så är våren på väg med stormsteg, kan det bli bättre? Hade någon frågat mej om saker och ting i december så hade jag bara svarat BLÄ, jag var så trött, slut och utarbetat så jag visste inte om jag skulle orka att resa mej nå mer. Men nu står jag här och allt känns BRA!
Nu känner jag att jag sitter och svammlar men för en gångs skull så handlar det om possitiva och undebara saker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va kul att det börjar reda upp sig :) Kraaam

2009-03-05 @ 20:37:31
URL: http://luella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0