11:e Mars Onsdag. Edvin & Egon

Edvin det hette en av mina farbröder, fast han lever inte längre. Men jag tycker att det är ett väldigt fint namn och om jag någon gång skulle få flera barn så hade jag kunnat tänka mej en Edvin.
Jag är mkt nöjd med gårdagen för då städade jag både kylskåpet och skafferiet och jag är så nöjd över att jag äntligen tog mej i kragen och gjorde det!
Idag så ska jag göra kycklingfilé och ris till middag, kl 12 så ska jag hämta Viktoria på skolan och kl 15 så ska hon till minikören, sen ska jag skjutsa Linus till hans Pappa så kl 17 ska jag infinna mej i bunkris. Kyrkans barntimme slutar kl 17 så därför får jag be Mormor eller Morfar hämta Viktoria. Vid 17:30 är både jag och Micko hemma ungefär och då lär vi kasta i oss något ätbart för kl 18:30 så ska vi infinna oss uppe vid mickeltemplet för då har Viktoria skidträning sen efter den så är det godnatt.
Det är vad jag har att göra idag så det är inget att fundera på utan bara att sätta sej i bilen och börja flänga!
Nu ska jag dricka kaffe med Mor och Far innan jag ska hem och börja med kycklingen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa Edvin är ett rätt så fint namn ; )

2009-03-11 @ 21:14:34
URL: http://lindaslivligaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0