Söndergråten

Jag känner mej helt trasig och vill ingenting just nu. Jag är hemma hos mina föräldrar och ska sova här inatt.
Syrran har pysslat om mej det senaste dygnet och det har jag verkligen behövt! Det är då tur att man har en underbar familj som ställer upp för en när saker och ting är jävligt åt en.
Imorn så ska Viktoria till skolan och då ska hon redovisa en bok som hon lånat på bibblan och den har hon läst själv! Hon är så duktig mamma´s tjej! Jag skulle läsa den för henne förut en dag och sedan så började hon helt plötsligt att läsa själv, det är bra gjort för att var 6 år. Själv var jag närmare 8 år tror jag innan jag kunde läsa några ord.
Nej nu ska jag krypa i säng, jag ska leta rätt på ett korsord så jag får tankarna på något annat innan jag ska sova.
Imorn så ska jag på ett möte och jag funderar allvarligt talat på att be en bön om att det kommer att gå bra imorn, det kan ju vara värt att pröva iaf!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa, att be har nog sällan skadat någon... Jag ber jag också!! Stor Kram!

2009-01-19 @ 09:38:35
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: vifsla

Stackars stackars qvinta!

2009-01-19 @ 21:57:28
URL: http://www.vifsla.blogspot.com
Postat av: Tesse

Hej! tråkigt med qvinta, aldrig roligt att förlora någon. Jag har iaf goda nyheter, Albin kom till världen den 24/1 09.45 han vägde 4310 gram och var 51,5 cm lång.Hör och häpna, jag var fullt öppen när jag kom in så förlossningen tog bara en timma=) Vi måste höras här framöver, sköt om dig! kramar från Tesse

2009-01-26 @ 05:10:10
Postat av: Helena

Hoppas att du har det bättre nu, att u har bättre saker för dej än att blogga :)



Jag hjälper till med att fixa lite göra..



Jag utmanar dej! Kolla in mitt inlägg! :P

2009-02-02 @ 14:58:33
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0