Qvinta

Jag tänker på hur go du va när du hoppade upp i soffan och ville bli kliad på magen, jag brukade smeka dina små mjuka öron och pussa dej på nosen
Jag blev alltid så glad när du kom och tittade på mej med dina små bruna ögon och så lade du huvudet på sned. Då brukade jag alltid säga: Åh vad du är söt gumman!
Du såg alltid så förstående ut och var så snäll, dessa minnen kommer jag alltid att ha med mej för du var en väldigt speciell liten hund, så snäll och så go.
Nu svävar din själ över jaktmarkerna där du är uppväxt och jag är övertygad om att du har det väldigt bra där du är nu.
Vila i frid Qvinta, jag saknar dej!

Tänk vad jobbigt det är när saker och ting kan förändras på bara en sekund, att en vän kan försvinna för alltid när som helst och aldrig mer komma tillbaka. På 3 månader så har jag misst båda mina älsklingshundar och det svider i hjärtat.
Varför måste man genomgå så här jobbiga saker för?


Kommentarer
Postat av: vifsla

Nu blev jag oxå ledsen. Vad har hänt?

2009-01-18 @ 00:36:33
URL: http://www.vifsla.blogspot.com
Postat av: Helena

NEJ!! Fy vad tråkigt! Vet inte riktigt vad jag ska säja mer än... Oj... stackars er! Fy vad jobbigt...



Krama varandra från mej..

2009-01-18 @ 14:28:40
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0