Down

Igår flöt allt så bra och idag är allt skit igen, men det är väll bara att ta nya tag. 2 veckor kvar nu sen är nog de flesta problem lösta hoppas jag. 2 långa veckor av slit, men det är det värt.
Nu är jag hemma hos syrran och har parkerat mej i soffan, här ska jag nog ligga resten av dagen och försöka att koppla bort hjärnan.
Vi hade personalmöte igår och blev totalt missförståd, fan vad less jag blir. Alla fattade det som att jag tog upp ett ämne om en personal när det i själva verket handlade om hela gruppen, men det kanske inte var någon som tog åt sej av vad jag menade och pekade istället ut en som inte var där för att sätta mej i skiten, ja vem fan vet. jag kan inte göra annat än att spekulera och har svårt att lägga det åt sidan för jag hatar sånt här.
Nej, nu ska jag göra studsbollar med kidsen innan jag får lata mej en stund.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa, det där är typiskt vården, tyvärr! Jag blir också riktigt less när det blir så.



Men du vet ju själv vad du menade, och vill dom andra inte föstå så kan du ju inte tvinga dom. Låt dom tro det dom tror så kan du ju förklara för dom som lyssnar så ger det sej nog.



Hur gör man studsbollar?



Kram

2009-01-17 @ 13:22:42
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Helena

Jaa, det där är typiskt vården, tyvärr! Jag blir också riktigt less när det blir så.



Men du vet ju själv vad du menade, och vill dom andra inte föstå så kan du ju inte tvinga dom. Låt dom tro det dom tror så kan du ju förklara för dom som lyssnar så ger det sej nog.



Hur gör man studsbollar?



Kram

2009-01-17 @ 13:22:56
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0